VOORKOM ACHTERSTALLIG RIOOL ONDERHOUD

RVS Rioolservice raadt het periodiek reinigen van riolen ten sterkste aan. Echter kan er geconcludeerd worden dat na jarenlange ervaring huishoudens pas denken aan rioleringen wanneer het kwaad als geschied is. RVS Rioolservice is er daarom graag al vroeg bij om extra moeilijkheden te voorkomen. Het grootste verschil tussen het op tijd inschakelen zijn de kosten die bij achterstallig onderhoud komen kijken.

 

VAKMANSCHAP STAAT CENTRAAL BIJ RVS RIOOLSERVICE

Met ruim 25 jaar ervaring in de rioolservice is RVS Rioolservice uw perfecte keuze. Onze storingsmonteurs zijn stuk voor stuk gespecialiseerd en goed opgeleid. Zij staan 24 uur per dag paraat om uw problemen op te komen lossen. Onze monteurs kruipen zelfs tot diep in de kruipruimte om uw probleem op te lossen. Dit alles voor een vaste prijs wat wij van te vore duidelijk met u afspreken. Hierdoor komt u niet voor verrassingen te staan.

 

GEEN PLEK TE GEK VOOR RVS RIOOLSERVICE – 24/7 SERVICE

Het RVS Rioolservice team staat dagelijks 24 uur per dag op scherp het gele jaar door. Zelfs in de vakantie en feestdagen. RVS Rioolservice lost al uw rioleringsproblemen op voor een vaste prijs. RVS Rioolservice heeft opererende monteurs over het hele land. Geen plek in Nederland blijft dus achter met slechte rioleringen. Het team opereert vanaf het noordelijkste puntje van Nederland tot aan het zuiden. Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met een RVS Rioolservice medewerker. Wij komen o.a ook in STEDEN.

ONZE WERKWIJZE

  • 1. Telefonisch contact

    U kunt RVS Rioolservice 24 uur per dag bereiken op 0624968855. Telefonisch proberen wij het probleem te analyseren. Zo heeft u meteen een inzicht over de prijs.

  • 2. Afspraak maken

    Als alles duidelijk is voor is dan plannen we per direct een monteur in. Dankzij het grote aanbod van mankracht is RVS Rioolservice super flexibel.

  • 3. Constatering

    Wanneer een monteur ter plekke is, neemt hij kort de tijd om het probleem te constantere.

  • 4. Reinigen

    Wanneer alles voor u duidelijk is gaat de monteur aan het werk om uw problemen te oplossen.

  • 5. Kopje koffie

    Wanneer het probleem is opgelost drinkt onze monteur gauw kop koffie op en vertrekt vervolgens weer naar de volgende klant!